donderdag 8 maart 2012

How to dismantle an atomic bomb - De plannen*

Bon. Op mijn vorige post kreeg ik heel wat reacties van ongelovige T(h)omassen. (Sinds kort weet ik dat er ook een Tomas bestaat, vandaar de "h" tussen haakjes.) Dat ik "weer aan het overdrijven was met mijn commentaar op die trainingsschema's" en "dat het allemaal zo zwaar wel niet zou zijn".

Bij deze dus de bewijzen.

Hieronder vinden jullie het schema zoals het door mijn cryptograaf is afgeleverd. De zeven (opnieuw, 7!!!) bladzijden van De Beul samengebald in één schema. Now that's what I'm talkin' about!

Overdrijven, moi? Jamais!

Als er na het doornemen van dit schema nog altijd mensen overtuigd zouden zijn van de goede bedoelingen van De Beul, dan hebben zij hem gewoon betaald in de hoop dat ik het loodje ga leggen en zij in mijn testament zijn opgenomen.

*Voor zij die willen weten hoe je écht een atoombom kan ontmantelen: een beknopte handleiding is hier terug te vinden. Samen met een niet tevreden, geld terug garantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten