woensdag 27 februari 2013

Vitória Diabolix*

Een oud collega vroeg mij of ik hem uit de nood wilde helpen door te keeperen in zijn zaalvoetbalploegje. Nog maar net had ik toegezegd, of hij vond het al hoogstnoodzakelijk om mij te kakken te zetten voor de rest van het team en supporters.

Ik zal ook nog eens vriendelijk zijn!

Ma langs de andere kant, nu heb ik weer twee onderwerpen om in mijn blog te schrijven.
Spelers, Supporters,
 
Vandaag mag gerust een grote dag in de geschiedenis van Vitória Diabolix genoemd worden.
Na moeizame onderhandelingen is immers de kogel door de kerk: de voorzitter heeft een absolute topper weten binnen te halen!
 
Tristan "De man van elastiek" Noelmans heeft zich geëngageerd om Tom "De man van glas" D. te vervangen tijdens diens reis naar Egypte.
De volgende twee wedstrijden, op dinsdag 5 maart en op zondag 10 maart, zal Tristan alvast ons doel verdedigen.
 
Voor wie Tristan nog niet kent, dit goudhaantje staat in het Leuvense uitgaansmilieu bekend om zijn uitschuifbare ledematen. Om exact dezelfde reden mag hij in de meeste Leuvense cafés trouwens ook niet meer binnen.
Maar één ding is zeker: doelpunten vieren zal nooit meer hetzelfde zijn met deze Foxy Foxtrot op het veld! De supporters zullen opgezweept worden als nooit tevoren!
 
Tot slot een foto van vlak na het sluiten van de overeenkomst, om het allemaal wat aanschouwelijker te maken:
 

 
Feestelijke groeten,
Jullie Voorzitter
Mijn eigen foto's zo tegen mij durven gebruiken!

*Persoonlijk vind ik Fortuna Riksingen een betere naam.

1 opmerking: